Tänään aamulla olin 8.54 tiketin sivuilla odottamassa että LMFAO:n keikkaliput tulee myyntiin. Pari minsaa vaille huomasin että lippuja voi jo varata ja hyökkäsin 2 vip lipun kimppuun :D Koulukaveri joka istui vieressä ei edes päässyt sivulle saakka koska siel oli niin paljon ruuhkaa. Oon NIIIIIIIN tyytyväinen et sain ne vip liput. Nois vip lipuissa on niin hyvät edutki:
- Oma baari, wc ja tupakointitila
- Keikkajuliste
- Sisäänpääsy VIP- jonosta
- Sisäänpääsy myös jatkoille
- Pientä naposteltavaa
- Sisäänpääsy myös muihin yleisötiloihin
Ei siis paha! Kaikenlisäks siel on Far East Movement ja Collette Carr. Far East Movementilta tuli mun mielestä tosi hyvä levy ja on ihan huippuu päästä näkee livenä näin hyvät artistit.
Mun viime kerta keikalla tais olla blockfestit 2010 ja sitä ennen sit tyyliin elämä lapselle konsertti joskus yläasteel :D Oon miettiny aina et "joo tota vois mennä kattoo" mut sit en oo kuitenkaa ostanu lippuja mut ku näin tän et nää tulee olin niin valmis menee vaik yksin :D Kyl mä sain sit kaverin mukaa..ei tartte yksin siel haahuilla :D
Tässä teille vielä pari biisiä alkufiilistelyiks :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti