perjantai 21. lokakuuta 2011

H&M cosmetics

Mä en käytä ite oikeestaan mitään hirveen erikoisia meikkejä. Mun mielestä meikin ei tartte maksaa 50e et voisin käyttää sitä, myös halvalla saa hyvää. Tottakai kalliimmat tuotteet on parempia mut mä oon ite ihan tyytyväinen tällasiin ns. perusmeikkeihin.

Käytän aika paljon h&m meikkejä, sieltä saa hyvää halvalla :) Eyeliner, aurinkopuuteri ja kajaali kuuluu mun aika perus tuotteisiin. Sit oon tietenki ostanu puuterihuiskun ja ripsientaivuttimen sieltä sekä mm. kynsilakkoja. Mä oon todennu h&m tuotteen tosi hyviks ja miks vaihtaa hyvää :) Joskus oon kyl miettiny et haluisin kokeilla vähän erilaisia meikki merkkejä mut en oo viel "kerenny", ehkä joku päivä vielä tulee poikettuu tutuista ja turvalliseista meikeistä :)



Viikonloppu menee aikalailla relatessa :) Huomenna illalla meen töihin ja tänään nään yhtä kaveria. Ens viikolla on onneks vaan 3päivää koulua ni sit saa nauttia pitkästä viikonlopusta!

Hyvää viikonlopun alkua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti