Käytän aika paljon h&m meikkejä, sieltä saa hyvää halvalla :) Eyeliner, aurinkopuuteri ja kajaali kuuluu mun aika perus tuotteisiin. Sit oon tietenki ostanu puuterihuiskun ja ripsientaivuttimen sieltä sekä mm. kynsilakkoja. Mä oon todennu h&m tuotteen tosi hyviks ja miks vaihtaa hyvää :) Joskus oon kyl miettiny et haluisin kokeilla vähän erilaisia meikki merkkejä mut en oo viel "kerenny", ehkä joku päivä vielä tulee poikettuu tutuista ja turvalliseista meikeistä :)
Viikonloppu menee aikalailla relatessa :) Huomenna illalla meen töihin ja tänään nään yhtä kaveria. Ens viikolla on onneks vaan 3päivää koulua ni sit saa nauttia pitkästä viikonlopusta!
Hyvää viikonlopun alkua kaikille! :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti