Eilinen meni tosi hyvin, ei kyllä ihan mun suunnitelmien mukaan mut ei se mitään :) Menin käymään siel mun kaverilla, juotiin pari ja pelattiin juomapeli nopilla+ laulettiin singstaria. Tällä kertaa salkkarit peli jäi pelaamatta :D Sit sinne tuli myöhemmin käymään yks mun kaverin kaveri ja lähettiin siitä sit ihan lähellä olevaan magneettiin. Olin siel sit jonku aikaa ja sit lähin siitä kotio.
Tää päivä on menny vaa hengailessa :D Oon koittanu miettiä mitä otan matkalle et jos vaik näin jotenki saisin organisoitua paremmin sen etten ota liikaa :D Pakkaaminen todennäkösesti jää huomiselle.
Noi lähtee ainakin mukaan, tuntuu että tossakin on varmaan jo liikaa :D Sit tietty noitten lisäks perus alusvaatteet ja joku pikku laukku illalle.
Kohta puoliin mun kaveri tulee käväsemään tossa noin, se on ollu viikon turkissa ja saan mun tuliaisen, hope so! :D Tää siis tyyliin päivän kohokohta jeeij :D Palailen huomenna nopsaa vielä kirjottelemaan ennen matkaa, hyvää loppu sunnuntaita :)
Ps. Fc Venus tulee klo 21, jos ei oo nähny niin kannattaa kattoa, ihan kiva perus leffa :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti