torstai 6. lokakuuta 2011

Apple

Tänää tuli vastaan uutissivulla Applen perustajan Steve Jobs:n menehtyminen. Luin aiheesta kirjoitetun jutun ja rupesin miettimään kuinka paljon yksi on ihminen on saanu aikaseks. Ajatushan applesta lähti siitä että tietokoneiden käyttö perustuisi hiireen ja ruudulla olevien kuvakkeiden klikkaamiseen sen sijaan, että ruudulle kirjoitettaisiin komentoja. Applella on lukematon määrä eri tuotteita ja niistä huomaa tämän nykyaikaisuuden varsinki, kuinka kaikki kehittyy.  Applelta tulee koko ajan uusia tuotteita tai uudistuksia "vanhasta". En edes tajunnut että itunes on myös tämän miehen käsialaa. Kun miettii kuinka paljon ihmiset on saanu yhden ihmisen keksinnön avulla niin ei siinä oikein muuta voi sanoa kun kiitos! (Fb: Thank you Steve Jobs)

Itse omistan ipod classic:n mutta olen miettiny iphonen tai itouch:n hankkimista. Siskollani on itouch ja mielestäni hänellä on hyvät kokemukset kyseisestä laitteesta. Meidän kotoa löytyy myös mcbook mutta se ei ole mun oma enkä niinkää haluais ees että oma kone olisi mac. Olen huomannu kuinka monet ihmiset esim. metroissa tai busseissa käyttävä ipadiä, hauska kattoa kuinka helppoa se on silläki surffailla vaikka facebookissa :D



 
Yllä muutamia tuotteita applelta. Tästä pääset vielä katsomaan kyseisen arttikelin jonka luin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti