keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Shoes shoes shoes

Tässä saikulla ollessa (ku ei oo mitään tekemistä) oon vaan dataillu ja selaillu eri sivustoja edes takas! Laukkujen lisäks oon myös kenkäfriikki ja millonkohan kenkäfriikki ei unelmois kengistä? Mä tarttisin iha perus mustat tennarit mm. sellaset joita oli joskus h&m. Kokosin mun top 9 tähän kengistä joita tartten/haluan:



Kenkiä kattelin mm. stadiumista, brandosilta, h&m, victoria's secretiltä. Ehkä ykkösenä noista haluaisin tennarit mustat/valkoset ja ugg:t. Ajattelin tilata tässä piakoin ugg:t että ne kerkee sitten kylmille keleillekin :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti