tiistai 18. lokakuuta 2011

Rauhallista musiikkia?

Huomenna meillä on koulussa semmonen yrittäjyys juttu, sinne jää 2 meiän ryhmän yritystä esittelemään omia yrityksiään. Mä sain tehtäväks ettiä rauhallista musiikkia ja lataa ne biisit mun ipodiin. Se on yllättävän vaikeeta ku oma musamaku on niin erilainen, kyllähän mä kuuntelen välillä rauhallisempaakin mut en tiiä käyks sit sellanen huomiseks? Sitä musaa kuitenki soitetaa kaikkien kuullen ni ei voi iha mitä vaa sinne heittää :D En ymmärrä miten voi olla näin vaikeeta, oon mä löytäny muutamii ihan hyviä ja kaveritki anto vinkkiä mut tarttisin ainaki 2h soittolistan, apuaa :D

Mun pitäis ehkä kuunnella enemmän rauhallista musiikkia (jos niin nyt voi luokitella) koska löysin pari ihan yllättävääkin biisiä, sitä vaan helposti jää junnaamaan siihen "omaan musaan". Onneks tää mun osuus ei oo mitenkää haastava et niillä mennään mitkä löydän :D

Tässä vielä pari hyvää "rauhallista" biisiä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti