sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Halloween

Mä en ite tänä vuonna panostanu halloweeniin oikeestaan ollenkaa. Alunperin mul olis ollu eilen kahet bileet mut toiset siirty ens viikolle ja toisiin en vaan jaksanu mennä. Olin perjantaina ulkona ja se ehkä vei sen verran voimat etten eilen ollu muutaku kotona kattomassa leffoja.
Kattelin tossa kuitenki julkkisten halloween asuja ja sieltä löyty kaikenlaisia vaatteita.  Tässä muutamia niistä.





Halloween on nyt sit virallisesti vissii ohi ja ens vuon sit ehkä mäki jaksan panostaa vähän enemmän ku tänä vuonna :D Olin aatellu et olisin ollu eilen prinsessa ku mul on kerta kruunu ja sauvaki mut säästän sen sit ens vuoteen ellen keksi jotain vielä parempaa :D Ja ehkä ens vuonna saan järjestettyy ihan kunnon halloween bileet mun OMASSA kodissa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti