keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Home sweet home

Pikanen postaus tähän väliin ku en kerenny enää maanantaina kirjottamaan sen kaiken hässäkän keskellä. Reissu meni tosi hyvin mut väsymys painaa päälle. Tän matkan aikana huomas kuinka ainutlaatunen luokka mulla on! Mul ei ollu hetkeekää tylsää tai sellasta oloa etten vois jonku kanssa jutella, ensimmäinen huippu luokka mun kouluaikojen aikana! Se on ihan eri asia olla koulu porukan kanssa koulussa ku vapaa-ajalla. Sillon ei tartte löpistä mistää koulu jutuista vaan voi tutustua ihmisiin paremmin sellasina ku ne on.


Mun piti mennä aikasin nukkuu mutta tässä sen taas näkee..vielä ollaa hereillä! Mä palailen huomenna pirteempänä, unisaldon ollessa kahen päivän jälkeen 6h niin ehkä on ihan ymmärrettävää ja kannattavaampikin nukkua yön yli ennenku löpisee jotain tosi sekavaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti