maanantai 3. lokakuuta 2011

Höpinää

Aiemmin kerroin että meen kattomaan niitä paria asuntoa ja perjantaina sain puhelinsoiton että saisin toisen niistä. Sillon iski pieni paniikki että mitä mä teeeeeen? Mä koitin miettiä monelta kantilta asiaa, puhuin mun kaverin ja vanhempien kanssa. Lopulta tein sellasen ratkasun että en ota sitä asuntoa. Se olis ollu ihana kämppä ja tosi hyvällä paikalla mut se ei tuntunu niin hyvältä, en pysty tekee päätöstä ellen oo ihan 100% varma. Vaikka mua perjantaina vähän harmitti se päätös ku se piti niin hirveessä kiireessä tehä ni tiedän kuitenki että tein oikeen ratkasun. Varsinki ku muutetaa mun kaverin kaa tammikuussa, se oli kans aika ratkaseva tekijä mun päätöksessä!

Eilen olin casinolla mun kaverin ja parin tutun kanssa. Mun kaveri ja tuttu molemmat voitti ihan mukavat summat ja mä jäin taas miettimään että missä mun hyvä tuuri oikeen on :D Tarkotus oli mennä siis tigeriin mut siel oli kuulemma ihan sairaan pitkät jonot ni mentii käväsee casinol moikkaa noita muita ja lähettii sieltä sit puol 1 aikaa ja mentiin siitä vielä syömään Manalaan. Se ravintola oli kyl tosi rento, ne tarjoilijat oli tosi mukavia mut mun ruokaan olin vähä pettyny. Siitä sit olin tyytyväisenä lähössä bussipysäkille mut huomasin et kappas yödösiä ei mee enää. Ei siinä sit auttanu muu ku tulla taksilla kotiin.





Se tuli nyt todettua että en ota enään iltavuoroa ja aamuvuoroa peräkkäin niinku just tänä viikonloppuna tein. Olin lauantaina niin väsyny että ku pääsin töistä nukuin 4h päikkärit. Sain just ja just itteni raahattua kaverin synttäreille. En viittiny kuitenkaa jättää menemättä vaikka en ollukaa millää kauheen sosiaalisella tuulella! Harmitti kyl sillee et oisin halunnu jatkaa niitten muitten kaa baarii mut yksinkertasesti voimat ei riittäny. Ehkä me keretää bilettää vielä ;)

Tänää mul on ollu vapaapäivä koulusta, ihanaaa! Huomenna ois taas töitä mut sit ei ookaa taas vähään aikaan ku mulla alkaa perjantain syysloma, VIHDOOINN!! Syyslomalla ois tiedossa sitten risteily tukholmaan koulukavereiden kanssa ja ekan tatskan ottaminen, vähän jännittää mut ehkä se kuuluu ihan asiaanki :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti