sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Shoppausta ja lagausta

Tänää on ollu taas tällanen lagaus päivä. Oon vaan stressannu taas sitä et huomen pitäis jaksaa nousta kouluun taas. Miks nää viikonloput menee näin nopeesti?

Mun kaveri kävi tänää meillä ja leivottiin browniesseja ja meil meni varmaa 1,5h siihen leipomiseen. Jouduttii tekee se voisokerisuklaa sulatus kahteen kertaan eikä se vieläkää tokalla kerralla onnistunu täydellisesti mut kyl noista ihan hyviä tuli. Meille käy aina näin, joku menee pielee :D

Oon miettiny tänää taas paljon mun läheneviä synttäreitä. Tilasin mekonki ellokselta ja pari muutaki juttua tarttu mukaan. Kattelin myös sieltä muita kivoja vaatteita, ihan vaan huvikseni.




Mekon lisäksi mukaan tarttui alhaalla oikealla oleva valkoinen villapaita, korvakorut, korkokengät ja aurinkolasit. Niin siinä vaan helposti käy :D Katotaan kuinka moni menee takaisin.

Nyt lähen käymään palauttamassa videot ja käyn samalla kaverilla. Mukavaa loppu sunnuntaita kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti