keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Dadadamdam

Miten tää viikko on jotenki tuntunu tosi uuvuttavalta? Mul oli pitkä viikonloppu kaikenlisäks ja silti on sellanen olo et lomaa ei ois ollu tyylii vuoteen. Meil vaihtu maanantain koulussa jakso ja se on ollu ihan kivaa vaihteluu mut silti päivät on tuntunu jotenki tositosi pitkiltä, ehkä tää on tällanen super pitkältä tuntuva viikko. Voi olla myös et huonot yöunet vaikuttaa jotenki asiaa, maybee :D Tänää kyl aion mennä aikasin nukkuu, onneks pääsen autolla huomen kouluun.

Viikonloppuna oon menossa mökille, se jotenki tuntuu nyt niin ihanalta et en malttais odottaa perjantaihin. Tosi rentouttavaa päästä hetkeks pois kaupungista. Ehkä viikonlopun jälkeen mul on vähän levänneempi olo, hope so!

Oon nyt katellu täs aikaa tiivisti leffoja ku mul on vieläki yli puolet kaverin leffoista lainassa. Tänää ois tarkotus palauttaa taas osa, sit ois enää semmonen 5 lefan maratoni vielä edessä. Tässä teille muutama traileri mitä on tullu täs nyt viikonlopun ja viikon aikana tullu katsottua :)








Noi oli iha jees leffoja, ei ainakaa tylsii :D Huomenna mul on onneks lyhyt päivä niin pääsen aikasin kotiin ja sit kohta onki VIHDOIN perjantai :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti