Muutama päivä ostin pikkujuttuja itelleni ja voisin esitellä teille ne tässä samalla:
| RAKASTAN TÄTÄ HUIVIII!! |
Eli 3 elokuvaa (roller girl, lemmenpeli ja 13 &risat), huivi ja pasta kirja, pieniä juttuja siis! Innostuin tosta pasta kirjasta koska rakastan yli kaiken pastaa ja must ois ihana oppii valmistaa sitä erilailla. Aika perus on yleensä pasta ja kana/jauhenlihakastike, tuolt aion testailla erilaisii reseptejä. Varsinki ku muutan veke ni tuolt löytyy nopeita ohjeita :) Toi huivi on kans niiin iihaanaaa! Rakastan isoja huiveja ja vihdoin löysin sellasennn!!
Viikonloppu on mulla sit aika kiireinen, en varmaa hirveesti ehdi bloggailemaan ku unetki taitaa jäädä aika vähille. Huomenna meen suoraan koulusta töihin ja pääsen illalla myöhää, lauantaina heti sit aamuvuoroon. Yhden kaverinki synttärit olis lauantaina ja niihin ois tarkotus mennä käymään, baariin en varmaa jaksa mennä. Maanantai on onneks vapaa koulusta ja sit alkaaki siit viikon pääst syysloma jota odotan jo ihan innolla!!
Mut ei mulla sen kummempia ollu, palailen kuhan kerkiän :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti