Nyt sain aikaseks otettuu kuvat näistä mun ellokselta tilaamista tuotteista! Tilaukseeni kuului siis musta mekko, 2 neuletta, korvikset, korkokengät ja aurinkolasit. Ja niinku aiemmin suunnittelin että tästä mustasta mekosta tulis mun synttärimekko niin siitä tuleeki, se on just perfect ;)
Sellasia tarttu sitten mukaan. Aurinkolasit menee varmaa ainaki vaihtoon, ne oli muutenki vaan sellanen kokeilu et otetaanpa noi :D Mitäs tykkäätte? Toi musta mekko ei näy nyt iha kunnolla, siin on sellaset "kerrokset" tavallaan, tästä voi kattoa tarkemmin mekkoa. Siinä samalla taitaa näkyä myös noi aurinkolaist ja korviksetki :)
Tänää löhöilen vielä kotona ja koitan parannella flunssaa ennen suurta päivää :) Illalla ois tarkotus mennä asuntonäyttöön ja kauppaan ostamaan synttäriruoat, katotaa mikä olo nyt vaan sit sillon on. Voi olla et katon vähän lisää leffoja taas :D


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti