Nyt mä siis oon 20, aika jännää :D Viikonloppu meni ihan humauksessa! Pe oli tosiaan sukulaisia ja la kavereita. Molemmat juhlat onnistu hyvin, lauantaina pientä draamaa, mut eks se kuuluu vähä asiaanki :D Laittelen juhlista kuvia kuhan saan ne käsiini :)
Ajattelin esitellä vähän mun lahjoja teille. Ehkä odotetuin ja jonka mä lopulta sain oli tietokone! Ihanaa et saan nyt laitettuu kaikki omat jutut OMALLE koneelle! Sain aika paljon kaikkee ja osalta en oo vielä ees saanu lahjaa, mut tässä muutamia:
 |
| Salatut elämät lautapeli :D |
 |
| Täydelliset naiset 3 ja juomapeli nopat |
 |
| Kruunu ja sauva (jonka tietty hajotin just ennen kuvan ottamista) |
 |
| Pokemon joka sai nimenki Sini Hing Hang Hong :D |
Sellasia juttuja tuli siis, ihanaa et mun kavereil on mielikuvitusta ja huumoria :D Noitten lisäks sain vielä mm. karkkia, yhen leffan, pari kynsilakkaa, tyynyn ja rahaa. Kyl ne synttärit on kiva juttu :)
Huomenna oon menossa kattomaan yhtä asuntoa, toivottavasti siin olis aineista mun kämpäks, lupaavalt ainaki vaikuttaa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti