Puhuin äsken mun yhen kaverin kanssa iha niitä näitä ja sit tuli puheeks ku oon huomen menos kattoo sitä kämppää. Juteltii sit niitä näitä muuttamisesta ja tällee sit se oli yhtäkkii et "hei arvaa mitä, muutetaan kämppiksiks". Olin aluks et oikeesti ja sit siitähä se innostus lähti. Sovittii et muutetaa tammikuus ku sillä loppuu joulukuussa edellisestä vuokrasopimus. Ihanaaa! Iso kivi vierähti sydämeltä, ei tartte enää stressaa kämppä asiaa ja ku kaikki menee melkee puoliks ni elämiseenki jää rahaa. Onhan tammikuuhun vielä aikaa se pari kuukaut mut joulukuus ja varmaa jo vähän ennenki pitää ruveta kattelee kämppii ni yllättävän nopeesti seki tulee! Nyt voin sit yrittää säästää rahaa et ois vähä pohjarahastoo ku muuttaa :)
 |
| Kuvat: weheartit |
Ajattelin hankkii muutamii juttui ennen muuttoo tai sit ku muutetaan, täs on paljon sellasii mist oon puhunu aiemminki mut nyt kyl vihdoin toteutan ne:
Muuttoo odotellessa, ei kyl malttais mut ei oo kauheesti vaihtoehtojakaan :D Voin rauhas haalii mun huoneen täyteen tavaraa siis :D
Nyt täytyy kyl mennä nukkuu etten oo iha kuollu huomen aamuna, öitää :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti