maanantai 19. syyskuuta 2011

Sisustus innostus

Tässä kipeyden ohella oon kerenny tänää kattomaan 100 leffaa ja miettimään kaikenlaisia eri sisustus juttuja! En oo pitkää aikaa ostanu mitää uutta sisustukseen liittyvää ja tänään oon sit miettiny et miten voisin uudistaa ilmettä. Mun yks haave on new york taulu, siitä oon haaveillu jo TOOOOSI pitkään. Haluaisin myös ehkä uuden pöydän siis työpöytä tyyppisen, sen pitää olla sen verran iso et pystyn myös piirtämään siinä, mut ei kyl mikää valtava, eihä se muute ees mahu :D Kattelin ikean ja h&m home sivuilta kaikkia kivoja pikkujuttuja millä sais vähän uudistusta aikaseks. Voisin ehkä myös laittaa VIHDOIN ne mun huoneen verhot paikoilleen jotka on odottanu jo puol vuotta verhotangolle pääsyä :D



Sellasia pikkujuttuja mä bongasin H&M Home ja Ikea sivuilta. Moni noista on kyl sellasia joita voi laittaa muualleki ku makuuhuoneeseen, innoistuin tietty kattelee samalla muidenki huoneiden tavara tarjontaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti