Viikon päästä on mun synttärit ja oon ihan innoissani niistä. Perjantaina tulee sukulaisia ja lauantaina sit kaverit. Onneks täs vaihees tuli tää kipeys niin kerkeen parantuu ennen suurta päivää, toivottavasti! En malttais odottaa viel viikkoa!! Mut onneks aika menee nopeesti, tääki viikko taas hujahti iha silmissä!
Tiistaina sain paketin ellokselta, mun tilaamat tuotteet tuli ja laitan niistä myöhemmin kuvia! Kaikki muut oli tosi onnistuneita paitsi aurinkolasit, en oikee tajuu mitä oon aatellu niitä tilatessa :D
![]() |
| Kuvat: weheart |
Oltii tänää habitare messuilla koulun kautta, oli pettymys! Odotin jotenki innolla ku tykkään kaikesta sisustukseen liittyvästä mut ei iskeny oikeen. Illan aion olla ihan kotona, villapaita ja villasukat jalassa. Juon sata litraa teetä ja katon leffoja jota mun kaveri lainas mulle. Aion rentoutuu ihan kunnolla! Hyvää viikonlopun alkua kaikille :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti