perjantai 16. syyskuuta 2011

Liian kiire

Voi apuaa! Nyt on viikko taas hurahtanu ja mä en oo bloggaillu ollenkaa. Mul on ollu niin kiire viikko et netti on jääny aikalailla kakkoseks! Olin kahtena päivänä töissä tällä viikolla, menin suoraan koulusta, en suosittele! Opiskelu ja työnteko samaan aikaan on tosi rankkaa. Mä en muista millon oisin viimeks ollu näin väsyny! Kaiken lisäks flunssa on iskemässä ja sen takia vointi on vieläkin väsyneempi.

Viikon päästä on mun synttärit ja oon ihan innoissani niistä. Perjantaina tulee sukulaisia ja lauantaina sit kaverit. Onneks täs vaihees tuli tää kipeys niin kerkeen parantuu ennen suurta päivää, toivottavasti! En malttais odottaa viel viikkoa!! Mut onneks aika menee nopeesti, tääki viikko taas hujahti iha silmissä!

Tiistaina sain paketin ellokselta, mun tilaamat tuotteet tuli ja laitan niistä myöhemmin kuvia! Kaikki muut oli tosi onnistuneita paitsi aurinkolasit, en oikee tajuu mitä oon aatellu niitä tilatessa :D


Kuvat: weheart

Oltii tänää habitare messuilla koulun kautta, oli pettymys! Odotin jotenki innolla ku tykkään kaikesta sisustukseen liittyvästä mut ei iskeny oikeen.  Illan aion olla ihan kotona, villapaita ja villasukat jalassa. Juon sata litraa teetä ja katon leffoja jota mun kaveri lainas mulle. Aion rentoutuu ihan kunnolla! Hyvää viikonlopun alkua kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti