maanantai 5. syyskuuta 2011

Leffoja leffoja leffoja

Tänää sit päätin vähä laittaa teille tähän mun lempielokuvia tai ainaki niitä mistä oon tykänny. Suurin osa, oikeestaan varmaa kaikki paitsi poseidon on komedioita mut niitä mä kyl eniten kattelenki! Tässä ei oo todellakaa kaikkia, oon kattonu niin paljon elokuvia etten ees muista kaikkia, heti yks mikä tulee mieleen joka tosta kuva"kokoelmasta" puuttuu on brothers ja se on ainaki draamaa. Oon myös "merkannu" tohon mun 5 suosikkia noista leffoista. Ihan ehdoton ykkönen on tyttö sinä olet tähti, mä en vaan kyllästy siihen!




Mulla ei noista leffoista oo kotona ku love actually ja sex and the city mut kunhan jonku noista bongaan jostain alesta niin ostan kyllä heti, täytyy ruveta vähitellen keräilemään noita! :D
Kattelen leffoja lähinnä viikonloppusin ja lomilla, arkipäivisin koulun/työn ohessa ei kerkee eikä oikee jaksakaa, illal yleensä pitäis päästä sen verran aikasemmin nukkumaan kans niin viikolla jää vähäisemmälle toi leffojen kattominen.

Mutta mä jätän teiät leffatunelmiin ja lähen tästä näkee yhtä mun kaveria ja sitten meen vähän treenailee salille :)


Ps. blogissa pari pientä uudistusta, huomaatteko? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti