Kattelin nellyn sivuilta erilaisia kaulaliinoja. Mulla on niitä kyl enemmän ku tarpeeks mut ihan huvikseni vaan selailin niitä ja katoin löytyiskö jotain kivaa. Kaulaliinoilla saa niin paljon asuaki korostettua ja siks tykkään käyttää niitä tosi paljon.
Mul on pitkästä aikaa tänään "vapaata" eli ei mitään ohjelmaa ja ihan hyvä niin, oon meinaa tosi poikki! Kyl mä varmaan meen illal kuitenki kattomaan kaverin kanssa ilotulituksia herttoniemen rantaan jos ne vaikka näkyis sinne jotenki mut siin onki tän päivän kohokohta :D
Oltii koulus maxpo messuilla, ei kyllä liittyny ollenkaa meiän alaan mutta kai siitä niitten opettajien mielestä oli jotain hyötyä, mun mielestä ei!
Tässä teille vielä ihana syksybiisi (vaik biisin nimi ei ehkä tuo sitä syksyfiilistä :D ) :
Green day- Wake me up when september ends

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti