torstai 8. syyskuuta 2011

Syksyfiilis

Musta on ihana et on syksy! Rakastan ylikaiken kaulaliinoja ja lämpimiä villapaitoja!! Nyt voi oikeesti pukeutua ihan ylilämpimästi ja vaan nauttii siitä.

Kattelin nellyn sivuilta erilaisia kaulaliinoja. Mulla on niitä kyl enemmän ku tarpeeks mut ihan huvikseni vaan selailin niitä ja katoin löytyiskö jotain kivaa. Kaulaliinoilla saa niin paljon asuaki korostettua ja siks tykkään käyttää niitä tosi paljon.

Mul on pitkästä aikaa tänään "vapaata" eli ei mitään ohjelmaa ja ihan hyvä niin, oon meinaa tosi poikki! Kyl mä varmaan meen illal kuitenki kattomaan kaverin kanssa ilotulituksia herttoniemen rantaan jos ne vaikka näkyis sinne jotenki mut siin onki tän päivän kohokohta :D
Oltii koulus maxpo messuilla, ei kyllä liittyny ollenkaa meiän alaan mutta kai siitä niitten opettajien mielestä oli jotain hyötyä, mun mielestä ei!


 
Tossa yllä nellyn kaulaliina löytöjä. Mul on nyt kyl niin jumitus päivä et tuntuu et ajatus ei ollenkaa juokse, se ehkä selittää miks tää teksti on vähän sekavaa :D Ehkä lopettelen tältä erää ja meen ottaa vaik päikkärit, voi olla et sit on vähän pirteempi olo :)

Tässä teille vielä ihana syksybiisi (vaik biisin nimi ei ehkä tuo sitä syksyfiilistä :D ) :
Green day- Wake me up when september ends

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti