tiistai 6. syyskuuta 2011

The Handbag Superstore

Tunnetustihan mä oon ihan laukkufriikki ja varsinki nyt ku löysin tän sivuston The Handbag Superstore niin tekis mieli ostaa niin monta laukkuu taas mut en oo vielä kyl ehtiny tilaamaan. Oon aika ylpee koska tässä vaiheessa sielt ois jo normaalisti tulossa varmaan se 10 laukkuu :D Laitoin tähän mun suosikkeja tuolta sivuilta:







Mun tekis mieli tilata noi kaikki mut oon päätyny nyt siihen et tilaan ton sisleyn laukun ja lompakon sekä friis & company:n pikkulaukun. Voi olla et vahingossa tulee kans toi tosca blu:n laukku mukaan :D Voisin kans ovelasti ehkä vinkata synttärilahjatoiveena jotain noista hmmm ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti