keskiviikko 7. syyskuuta 2011

MacMacMac

Oon täs parin päivän ajan selaillu netistä vähän mac:n meikkejä. Itellä ei oo kokemusta mac:n tuotteista mut oon kuullu niistä oikeestaan vaan pelkkää hyvää. Mietin tossa just että pitäiskö tilata netistä joku puuteri tms. ja kokeilla. Oon yleensä pysyny tutuissa ja turvallisissa merkeissä kuten maybelline ja h&m on tullu ostettua ihan perus puuterihuiskia sun muita. Et kokemusta ei löydy oikeestaan muista ku perus merkeistä siks ois kiva vähä kokeilla muitaki, vaihteluu :)


Mul on ollu kyl nyt niin kauhee tilaus buumi et veikkaan et pidän vähän taukoo nyt näistä nettitilauksista, voi olla kyl et houkutus on liian suuri et kuitenki päädyn tilaamaan esim. näitä tuotteita just :D En vaa hallitse tätä hommaa!

Nellyllä on muuten menossa tyylikollaasi kilpailu, tässä mun, saa käydä äänestämässä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti