Eilinen meni aika mukavasti! Olin kaverilla viettämässä iltaa, syötiin tortilloja ja juteltii. Mul oli kyl tosi kivaa ja oli tosi hyvä porukka kasassa et siinä viihty ja oli helppo jutella! Tollasia iltoja lisää kiitooos!! Huomaa kyl et vanhuus tulee ku eilen rupes väsyttää jo ennen 11 ja lähin sit himaa nukkumaan. Tänää ku ois pitkästä aikaa saanu nukkua ni mähän herään sitten 8.20 , loistavaaa! -.-
Kohta puoliin lähen kaverilla käväsemään ja oon siellä sit varmaa loppuillan hengailemassa :) Ei mulla mitää ihmeempii tänää oikeestaan oo ja ihan kiva niin, viikot on niin kiireisii ni viikonloppusin PITÄÄ relaa :) Miks lauantaisin ei tuu yleensä mitää hyviä leffoja? Ois voinu jonku kattoo mut huomen tulee sit vast ne mitkä kiinnostaa höh höh! Ei oikee mitää kummempaa asiaa mullakaa ollu kuha tulin löpisee :D Mukavaa lauantain jatkoa kaikille :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti