Tuntuu et ku täyttää 20 ni pitäis olla jo jollain tapaa aikuinen tai et pitäis osata käyttäytyy ku aikuinen ja kahvitella vaan. Eihä se niin mee mut se on jotenki yleiskäsitys monella mun tutulla. Sit noitten lisäks naimisiin meno ja lapset ja biletys vaihe sais olla jo vähitellen ohi. En meinaa nyt sitä et pitäis mennä naimisiin ku täyttää 20 ja hankkii kaikki lapset vaan sitä et neki asiat on edessä. Mun yks kaveri haluis lapsen jo 21 vuotiaana, se on aika pian. Ite haluun hoitaa opiskelut alta pois, saada työpaikan alalta ja keskittyy asioihin asia kerrallaan. Ja jos biletän vielä 25 vuotiaanaki jossai baarissa ni sit biletän, en haluu suunnitella elämää sillai et mitä vanhemmaks tuun ni mun pitäis ruveta rajottaa tiettyjä asioita. Mitä vanhemmaks tulee sitä enemmän huomaa kans ystävien merkityksen. Mun moni frendi on ollu mun elämäs jo tosi pitkään ja ihana niin et oon löytäny noin hyviä ystäviä! Uusia tuttavuuksia löytyy kans helpolla mikä on tosi kiva, ei ainakaa tartte olla iha yksi :D Ystävien kanssa voi olla myös ihan niin hullu, lapsellinen, mitä ikinä haluaa, ne pysyy siinä kuitenki! Tietenki sitä aikuistuu vuosien mukana mut onhan sitä hyvä olla vähä lapsellinenki joskus :) Ehkä mul on vaan ikäkriisi ku tällasiaki asioita mietin :D
![]() |
| Kuvat: weheart |
Huomenna aion juhlia sukulaisten kanssa oikee kunnolla ja lauantaina sitten kavereiden kaa TUPLASTI sen verran mitä huomenna :D Ihanaa ettei tartte panikoida paikkaakaan vaan synttärit onnistuu kotona, kiva kutsuu kavereit omaan kotiin, ei se ois sama fiilis baaris.
Tulevaisuus on viel aika auki mut eka tavote on ikioma koti ja se toivottavasti järjestyy pian, mut en aio sitäkää stressaa, se hoituu sit ku hoituu :) Tokana on toi opiskelu vaik se usein puuduttaaki mut kyl se on sen arvosta :)
Mä voisin lopetella tän mun saarnaamisen ja siivoo viel loputki "sotkut". Olisin halunnu kattoo tyttö sinä olet tähti leffan jonka VIHDOIN ostin tänää, se on kyl ihanaihanaihana, mut taidan kuitenki mennä nukkuu ja herää huomen aamuna sit "vanhuksena" :D



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti