keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Top 6 laukut ja muuta höpinää

Laukkufriikki ei koskaan lakkaa luopumasta laukuista! Mul on muutamia haaveita merkkilaukuista ja ajattelin listata teille siitä top 6 niistä koska en osannu valita vaik esim yhtä tai kahta. Mä voisin ottaa noist jokaisen vaikka heti, jos mä vaikka leikistin saisin kaikki noi synttärilahjaks :D Toivossa on hyvä elää... Miks pitää olla niin paljon kivoja laukkuja? Ää en kestää, en voi millää saada niitä kaikkia mitä haluaisin, oon muuten vararikossa kohta :D Sit tulee viel koko ajan lisää jotain kivoja ja se ei auta asiaa ollenkaa.


Top 6 listaan päätyi siis 2 Louis Vuittonin laukkua, 2 DKNY:n laukkua ja 2 Guccin laukkua. Noista jos saisin valita, ottaisin ehkä DKNY:n mustan laukun tai guccin ruskeen tai mustan.

Synttäripäivä siis lähestyy ja mä en vaan käsitä sitä vieläkään että ylihuomenna ois sit pyöreet taas kehis. Oon odottanu tätä viikonloppua ihan hirveesti ja järjettömän PITKÄÄÄN!!! Ja nyt ku se tulee sitä ei vaan voi käsittää et nytkö jo? Äsken siihe oli viel se muutama kuukaus, parin päivän pääst taas vuos seuraavaan. Viikonlopust aion ottaa kyl kaiken irti, kerran sitä vaan 20 täytetään :D Huomenna leivon sit kakut ja siivoilen, sellanen mukava päivä siis..hirveesti hommaa taas! Laittelen kuvia sit kakkukesteistä ja viikonlopusta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti