Juttelin tänää mun kaverin kanssa näistä asunto jutuista. Ollaa nyt molemmat vuorotellen kateltu eri paikoista vaihtoehtoja mut ei oo oikeen löytyny mitään hyvää vaihtoehtoa. Kaveri haluais kallioon/valillaan/hermanniin/arabianrantaan, itte en haluais niin "keskustaan". En oo koskaan asunu keskustassa, oon aina jossain vähän matkan päässä, vähän ns. rauhallisemmalla alueella. Ois jotenki vaikee kuvitella itteni niin keskustaan, joo siit on hyvät kulkuyhteydet koulun ja muun kannalta mut silti se tuntuu jotenki vähän sellaselta et mielummin jostain muualta. Meitä on 2 muuttamassa ja tottakai haluun huomioida kaverinki mielipiteen, et täs vaihees ei voi vaan ajatella itteään. Ehkä siis munki pitäis olla vähän avarakatseisempi, eikä mitään oo kuitenkaa vielä lyöty lukkoon!
Kuvat: weheartit
Marraskuun loppu lähenee kovaa vauhtia ja vielä ollaan asuntoa vailla. Luotan nyt kovasti et meiän hakemus huomattais ja saatais asunto, se ois niin perfect! Yks yö näin untaki et saatin asunto ja se oli siin unessa perjantai, sit rupesin vaan panikoimaan ku ei mulla ollu kaikkia papereita mitä ne tartti. Ehkä se oli enneuni ;)
Viikonloppuna ois tiedossa ekat "viralliset" pikkujoulut. Tarjolla olisi kuulemma ainaki pipareita, torttuja ja nakkiviillokkeja+salaperäisesti muuta syötävää, mitäköhä siihe kuuluu? Ajattelin että meen käymään siellä ainaki, onneks ei oo pitkä matka sinne! Muuten aion viikonloppuna vaan nukkua univelkoja pois! Tässä vielä yks rento biisi torstai iltaan (melkein perjantai) :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti