Kämppä asiaa en siis pahemmin stressaile mut stressaan jotain ehkä niin maailman turhinta asiaa ku et minkälainen sohva ostetaa? Niin joo pitäisköhä se kämppä ensin saada ennenku mitää sohvaa ruvetaan minnekää heittelee?! Mut koska sohva nyt tuntuu olevan tärkeämpi asia (NOOOOT!) niin kattelin vähän sohvia ikean, askon, iskun ja anttilan sivuilta. Löysinköhä mitää kivaa ees? Eivaa..kyl sielt iha varteenotettavia vaihtoehtoja löyty :) Ainaki huomasin et ikea on luopunu mun unelma sohvasta :(
![]() |
| Ylhäältä alaspäin: Ikea, Asko, Asko |
hommata. Väreinä joku just harmaa/beige/ruskee ois aika jees. Toi ikean sohva kyl näyttää niin kovalle etten tiiä viittiskö ketää siihe pistää nukkuu ku seuraavan päivän ois selkä sen verran jumissa et sais kävellä koko päivän sellases mummo asennossa, oujea! En tiiä tuleeko mikää noista meiän kotiin mut ainaki joku ton tyyppinen ja mullahan ON TOSIAAN sitä aikaa vielä miettiä minkä sohvan haluan.
Viikonloppu on taas niin täyteen buukattu et sohvamurheet taitaa jäädä kyl kakkoseks, ehkä ihan hyvä vaan :D Ois kiva jos jonku viikonlopun sais VAAAAN levätä, mut sitä on turha odottaa ennen jouluu, joka vklp suomeks siis täys, huoh huoh! No eipä se mitää, ehkä unohdan hetkeks asunnon ja sohvan ja sit yhtäkkii mulle soitetaanki ja asuntoheebot haluu tarjota asunnon!(...toivossa on hyvä elää :D )



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti