Selasin tässä cosmoa ja silmiin pisti ihan mielettömät kengät, PALJETTI UGG:T!!! Ihme ja kyllä, mä tykkäsin vaik en oiskaa osannu kuvitella ugg bootseihi paljetteja. Nää kengät tulee jakaa niin paljon mielipiteitä, oon iha varma. En oikee tiiä mikä niis vetoo muhun mut mun mielest ne on vaa älymageet. Ne jalashan vois perjaattees mennä baariinki ku siin on bling blingii jo valmiiks ;)
Mä ottaisin noista varmaan hopeet tai mustat, vitsi oon ihan totaalisen hämilläni vielä (hyvällä tavalla) , en jotenki sisäistä et uggeissa paljetteja :D Mut mun mielestä noi on totaalisen IN (jos se jäi täs viel jotenki epäselväks :D )!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti