Mä en voi käsittää miten nopeesti aika menee! Miettikää, nyt on jo marraskuun alku ja parin viikon päästä on jo ensimmäinen adventti, wouuu!! Mä en sinäänsä venaa hirveesti jouluu vaik tykkäänki siitä, ehkä en vaan vielä kunnolla sisäistä sitä et kohta se oikeesti on! Kaikista ihaninta on ennen jouluaattoo leipoo pipareita ja joulutorttuja, syödä suklaata, avata kalenterinluukkuja, ostaa lahoja ja ylipäätänsä se joulun odotus on ihanaa! Osaan vaan aina stressaa hirveesti joululahjoista mut ehkä tänä vuonna vois yrittää hyvis ajoin hommata jo lahjat :D Joulun alla myös kauppoihin tulee kaikkia kivoja juttuja, sellasia jolla saa hyvää tunnelmaa jouluks kotiin. Hain h&m homen ja ikean sivuilta vähän joulutunnelmaa, tässä teille palasia h&m homen joulusta :)
Noista kuvista nyt ainaki sai joulufiilistä ja niistä kans huomaa et jouluun ei välttämättä kuulu pelkkä punanen, vaik se on kyl aika yleinen "tunniste" joululle. Kohta puoliin pitää sit ruveta järkkäilee pikkujouluja, jeee :)
Tänää tosiaan palasin mökiltä ja laittelen myöhemmin kuvia tänne kuhan saan ne kaverilta :) Oli oikeen onnistunu reissu, vähä väsyny olo kylläkin mutta kyl se on vaan ihme et heti ku pääsee kaupungista pois niin ei sitä tuu stressattuu läheskää niin paljon ku täällä kotinurkilla. En hetkekää miettiny mitää asioita jotka täällä stressaa tai mietityttää, kivaa vaihtelua siis :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti