LEXINGTON

PENTIK
IKEA

Pääosinhan nää lahjat on sisustukseen liittyviä juttuja mutta niistä on monelle. Joku kaveri joka asuu jo omillaan ,sukulaiset, perhe..siinä on jo monta ihmistä jolle saa tällasistakin tuotua iloa! Mä luulen et mun joululahjat painottuu tänä vuonna vähän tän tyyppisiin, ainaki jotkut :)




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti