En tykkää ite kauheen "vahvoista" hajuvesistä. Semmonen lempee tuoksu joka ei liian vahvasti pistä merkille on hyvä mut kyl sen tuoksun saa kans huomata ;) Tos Boum:ssa on se huono et se ei pysy kauheen hyvin se tuoksu mut muuten kyl tykkään. Oon myös käyttäny muita hajuvesiä (tietenki) ja tässä teille mun top 5 niistä :)

Listalta löytyy siis
- Naomi Campbell- Cat deluxe
- Body shop- Love etc
- Calvin Klein- Euphoria
- Paris Hilton- Can can
- Boum- Boum
Noista 5 en kyl osaa valita ehdotonta suosikkia, mun mielestä noi kaikki on hyviä ja suosittelen kaikkia ehdottomasti! Jos haluu halvan vaihtoehdon ni sit se on toi boum mut jos haluu vähän panostaa ni noi muut on jotain 30-70 e . Tällä hetkellä itellä on käytössä Paris Hiltonin Can can ja varalta löytyy vierestä tuttu ja turvallinen vaihtoehto Boum :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti