tiistai 22. marraskuuta 2011

Talvi(ko?)

Marraskuun loppu eikä vieläkään lunta? ÄÄÄÄÄÄ missä se talvi viipyyy? Monet luokittelee marraskuun jo talveks mut mun mielest se on vast virallista siinä vaiheessa ku ensilumi sataa maahan. Siksi annoinki ittelleni hyvän syyn katella talvivaatteita. Mul on jo talvitakki joka kestää varmaa -100 asteen pakkaset ja oon hommannu hyvissä ajoin jo wnb ugg:t mut kaikki muut on oikeestaan vähä viel vaihees. Kattelin sen takia nellyn sivuilta talvivaate vaihtoehtoja, jos niistä saiski vaikka jotain inspistä :)
..tai sit jos löytäisin kaapista jonku kivan vaatteen jonka oon jo hylänny?


Rakastuin totaalisesti reunimmaiseen (oikeelta päin) villapaitaan! Ja ainiin, vaikka mul on paksu toppatakki tarttisin villakangastakin koska mun viime vuotinen villakangastakki on näköjää pöllitty tai syöty tai jotain sen tyyppistä, hyvä syy siis hankkia uus!

 
Kaulaliinoja ei voi ikinä olla liikaa, fanitan niitä ihan totaalisesti, mul vois olla vaik miljoona niitä ja silti haluisin lisää! Toi sininen pipo taitaa olla miesten mut ketäpä se haittaa, ei sitä kukaan tajuu :D

Se on hassu et kaikki talvivaatteet koostuu yleensä villasta tai joo tottakai ihmiset tarttee lämpimiä vaatteita ja ne lämmittää kaikista eniten. Mut kaupoissa ei hirveesti näy mitään perus t-paitoja, pitkähihasia, tunikoita, mekkoja...voihan niitäki käyttää talvella!? (enkä nyt meinaa et noita ei olis ollenkaa kaupoissa, vähemmän vaan) Ehkä mä jätän nyt nää talvivaate pohdinnat ja meen shoppaa puuttuvat "talvivaatteet" (en tänään) ennenku tulee OIKEESTI talvi!

+ katon salkkarit netistä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti