sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Puhelin pulma

Oon täs pähkäilly mitä teen ton mun puhelimen kanssa. Mul on Nokia N97 Mini ja se on ollu mulla 1,5 vuotta mutta viime aikoina musta on tuntunu että yksitellen siitä rupee hajomaan sovellukset. Siksi siis tulin vielä näin "myöhäänkin" tänne pohdiskelemaan että pitäiskö ostaa uus puhelin, korjauttaa nykyinen vai testata päivittää puhelin/kattoo jos se siitä vielä "parantuis? En usko että välttämättä ihan heti uutta puhelinta ostan mutta katoin jo varalta vaihtoehtoja uudeksi puhelimeksi jos vaikka toi nykyinen sanoo ittensä irti joku päivä, ei voi ikinä tietää! Tässä siis vaihtoehdot :)

Nokia C6


Iphone 4

Nokia N9 


Mulle tärkeintä puhelimessa on ulkonäön lisäks tietty se et se on suht helppo. Tykkään mun nykyisestä puhelimesta koska siinä on se qwerty näppäimistö, voin siis kirjottaa kosketusnäytöllä ja jos se kyllästyttää ni näppiksellä. En tiiä kestäisinkö pelkkää kosketusnäyttö puhelinta, välillä tuntuu meinaa et se on kauheen vaikeeta kirjottaa sillä...ja hidasta :D

Mä veikkaan et nyt ois hyvä aika yöunille, en kuitenkaa saa mitää järkevää mietittyy silmät pöpperössä :D Ehkä jatkan pähkäilyjä siis aamulla :) Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti