maanantai 28. marraskuuta 2011

"Kiitos tilauksestasi!"

Joo arvatkaa vaan..kylhän se tilaus sit kuitenki lähti! Ne vaatteet oli vaan yli-ihania etten voinu sille mitään :D Pari muutosta kuitenki tuli, tilasin sittenki mustana sen hameen ja tunikan/paidan vaikka ajattelin aluks että tilaisin vaaleenpunasena ( vai onkse nyt vaaleenpersikka?) mut ajattelin et musta on kuitenki käytännöllisempi ja se hame menee ehkä enemmän arkisissa tilanteissaki ku väri on vähä ei niin huomiota herättävä. Ehkä syynä oli myös se et ku en tosiaan oo mikää vaaleenpunasen ystävä mut joo anyway tilaus tehty ja jos rupee kaduttaa ni ainahan voin vaihtaa väriä vielä ;)


Yllä siis tuotteet jotka on tulossa kotia kohti. Huomasin just et aikalailla toi värimaailma painottuu tohon mustaan..noooh ei se mitää :D

Ja tosiaan se asuntonäyttö joka oli tänään niin välittäjä päätti sitten feidata meiät. Seistiin 40min siel kylmässä odottelemassa joo morjens! Ehkä se oli joku merkki et "älkää ottaka sitä asuntoa"  :D Vielä pitäis sitten väsätä tässä illalla pienimuotonen "hakemus" toista asuntoa varten, onneks jätän kaikki aina niin viime tippaan..tuun kyl olee niin kuollu aamul! Joo ehkä nyt teen sen hakemuksen enkä päivittele täällä :D Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti