Kävin kävelyllä täs alkuillasta kaverin kanssa ja huh huh mikä myrsky tuolla ulkona on. Harkitsin kyllä vakavasti ku kaveri soitti ja kysy lähenkö kävelylle että lähenkö tonne mut ajattelin kuitenki et ehkä se ei niin paha ookaa...joo arvatkaa vaa! Just ku oltii kävelemäs takas päin alko sataa ihan kaatamalla että siinä tilanteessa ku on kangastakki päällä ja tennarit jalassa rupes miettimään et miks ei voinu laittaa esim. kumppareita? Niin no sit läpimärkänä tulin kotiin mut ihan virkistäväähän se oli :D
![]() |
| Kuvat: weheartit |
Tosta säästä nyt ainaki opin sen että voisin ehkä mennä ostamaan sen tuulitakin ni kestäis vähän
paremmin vettä. En meinaa usko et ainakaa valkost jouluu täl menoo on tulossa ni vois olla ihan hyvä varautuu tällasii myrskyihin!
Rupesin tossa äsken leipomaan sämpylöitä ku toi sää on niin masentava, keksipä jotain tekemistä ku ei ulkonakaa oikee haluu olla. Nyt tässä odottelen et toi taikina kohois et pääsisin leipomaan sitten :)
On se ihan kiva et ees joskus sunnuntaisin saa tällasen "jaksan leipoa" kohtauksen :D
En oo vieläkään löytäny niitä papereita jotka tarttis siihen asuntoon et se urakka on vielä sitten tän leipomisen jälkeen edessä, katotaa vaa minkä näkönen huone on tän paperimylläyksen jälkeen! Mutta mä jatkan nyt leipomista että saan noi sämpylät joskus valmiikski, heips! :)
Ps, Jotta toi otsikko ei jää ihan hämärän peittoon ni se tulee tästä biisistä :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti