lauantai 12. marraskuuta 2011

Lauantai

Tänää jatkuu tää mun "busy viikonloppu". Ollaan menossa sukulaisten kanssa syömään ja siitä sit suoraan meen kaverille ja siitä yhille synttäreille ja ehkä vielä baariin. Oikee tuskastuttaa ajatella tota listaa, eihä se nyt paha oo mut lähinnä vaa juoksemista paikasta toiseen. Mut on  kyl kiva päästä vähän tuulettumaan ja nähä kavereita joita ei oo pitkään pitkään aikaan nähny!

Aamulla mulle oli soittanu joku random numero ja ajattelin et se on töistä mut ei ollukaan ja sit heti juolahti mieleen et heiii asuntoheebot on soittanu et saan kämpän? Noo soitin sit takas mut sieltä ei kukaa vastannu ja odottelen nyt et jos vaikka saisinki sen kämpän. Mun tuuril se oli vaa joku puhelinmyyjä joka ajatteli piristää mun päivää 9 aamulla jollai sukkahousujen tilauksella.


Kuvat: weheartit

Mä lähden tästä nyt valmistautuu juoksu päivää varten, tulee koht kiire, lähtö olis tos 35minsan päästä hmmmm...kyl mä kerkeen! Hyvää lauantaita kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti