Aamulla mulle oli soittanu joku random numero ja ajattelin et se on töistä mut ei ollukaan ja sit heti juolahti mieleen et heiii asuntoheebot on soittanu et saan kämpän? Noo soitin sit takas mut sieltä ei kukaa vastannu ja odottelen nyt et jos vaikka saisinki sen kämpän. Mun tuuril se oli vaa joku puhelinmyyjä joka ajatteli piristää mun päivää 9 aamulla jollai sukkahousujen tilauksella.
![]() |
| Kuvat: weheartit |
Mä lähden tästä nyt valmistautuu juoksu päivää varten, tulee koht kiire, lähtö olis tos 35minsan päästä hmmmm...kyl mä kerkeen! Hyvää lauantaita kaikille :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti