perjantai 18. marraskuuta 2011

Pikkujoulu asusteita

Oon tässä miettiny huomista asuvalintaani ku oon tosiaan menossa pikkujouluihin. Multa ei oikeen löydy oikeen mitään pikkujoulu mekkoa ja nyt on VÄHÄN liian myöhästä tilata! Kattelin kuitenki nellyn pikkojoulu mekko tarjontaa ja ihan hyviähän vaihtoehtoja siellä oli. Katoin myös samalla vaatteisiin sopivia kenkiä ja laukkuja.


Sellasia pikkujoulu teemasia asusteita löysin. Punanenhan tietenki on pikkujoulujen pääväri ;) Jostain syystä myös tossa kuvassa mallin pää on kadonnu? No ehkä tää kuva selvii ilman sen päätä :D Oisko niinku päätöntä pikkujoulua? ;D

Mä lähen tästä tekemään salaattia jota kutsun "hyväks salaatiks". Mun kaveri suositteli tätä kyseistä salaattia, laitan teille tänne vinkkiä jos se oli hyvä :) Mahtavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti