Kohta on kuukaus enään jouluun ja olis ehkä jo aika miettiä joululahjatoiveita. Mä voisin haluta kaikenmaailman iphonen, itouchin, ipadin, tvn jnejnejnejne mut silti mun lista ei koostu niistä. Jos saan jonku noista ni oon kyl enemmän ku innoissani mut ei se oo niin big deal jos eläisin vielä vähän pidempää ilman applen tuotteita. Mun lista koostuu pääosin tavaroista joita tartten ja sit tietty löytyy sellasiakin jotka vaan haluun ;)
Jouluruoista en oikeestaan välitä ollenkaa mut lahjojen avaaminen on sitäki hauskempaa :D Eniten kyl tykkään shoppaa lahjoja muille ja nähdä sitten niitten reaktion, oon siis ehkä enemmän innoissani muiden lahjoista ku omista :D Tässä tulee mun joululahja toivelista :)
1. Ikea lahjakortti (jotta voin shoppaa meiän kämppään kaikkee kivaa ;) )
2. Thomas Sabo rannekoruun koruja
3. Tohvelit
4. Sex and the city kaikki tuotantokaudet
5. Ugg:t
6. Koko astiastoa
7. Vaatelahjakortti (esim. gina tricot, h&m, stockman, mango, zara jnejne)
8. Leffalippuja
Sellaselta näyttää mun lista tänä vuonna. Voi olla mahollista et keksin jotain vielä tai oon unohtanu tosta jotain mut tossa nyt ainaki noi :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti