keskiviikko 30. marraskuuta 2011

5 kysymystä

Vastaa näihin:
1. Lempiruoka
2. Lempimakeinen
3. Lempielokuva
4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä
5. Lempiluettava


1. Lempiruoka
        - Suosikkejani on wokki, uuniperunat+kanat, tomaattikeitto ja isän tekemä jauhenlihakastike
          (se on vaan yksinkertasesti paras)



2. Lempimakeinen
         - Oon ihan hulluna makeisiin (huono juttu!)! Suosikkeja on eri kakut, karkit, italialainen jäätelö,
           keksit/karkit. Joskus on tullu syötyy vähän liikaa makeisia ja oon nyt sen takia taas pitäny
           vähän breikkiä niistä, on parempi oloki!



3. Lempielokuva
         - Vaikee valita suosikkeja ku tykkään niin monista ja katon kyl leffoi kans tosi paljon. Mut heti
           ekana tuli mieleen tyttö sinä olet tähti, love actually, the hangover, sex and the city,
          despicable me, street dance, step up jnejnejne. Top 1 on kyl edelleen tyttö sinä olet tähti!


      
4. Mieluisin tapa tehdä käsitöitä
           - Tota..tähän en sano kyl muuta et tykkään tehän käsin esim. kollaaseja pahville mut mistään
             käsitöistä en oo ikinä tykänny, siks olinki puutöissä ala-asteel :D


5. Lempiluettava
          - En lue kirjoja melkee ollenkaa, viimeks oon lukenu kai pieni suklaapuoti josta kyl tykkäsin,
            muuten sit mun lukeminen painottuu mm. cosmopolitaniin & vogueen. Pienenä luin paljon
            enemmän, nyt se on vaan jääny..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti