Nyt on sit tuparilahja hankittu (en voi vielä paljastaa jos mun kaveri sattuuki lukee sen täältä, sorry!). Käytiin stockalla ja sokoksella pyörimässä ja sittenhän me saatiin älynväläys mitä otetaan. Sen voin kyllä kertoa että sokos on ihan sekava, oltiin ihan hukassa siel vaik ollaa miljoona kertaa käyty siellä, siin kaupas ei oo kyl mitää logiikkaa (..tai sit me ollaa jotenki tosi vajaita!?). Lahja härdellin jälkeen käytiin sitten syömässä cafe picnicissä. Otettiin molemmat uuniperunat 2 täytteellä ja perjantain kunniaks ihan pepsi maxit, vitsi miten luxusta :D
 |
| Levittäydyttiin vähän :D |
 |
| Namnam! Täytteenä kana+katkarapu |
 |
Mieleen tulee viro tai laiva...
|
Ruoan jälkeen kävin viel kaverin mukana alkossa ja sitten suuntasin kotiin päin. Illalla meille tulee vielä pari vierasta ja huomen ois sit mega sukujuhlat jippiaijeij+tuparit joista oon ehkä vähän enemmän innoissani. Hyvää viikonlopun alkua kaikille :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti