Kuvat: ellos.fi
Mun ehdoton suosikki näistä neljästä on toi moderni niinku ehkä näkyyki vaatemäärästä :D En oo kyl todellakaa mikää vaalenpunasen värin fani mut tossa modernissa se toimii jostain syystä. Kakkosena noista tyyleistä tulee sit glamoröösi! Innostuin niin kovasti nyt noista et tekis mieli kyl tilata vaikka kaikki mut ehkä mä yritän valkkaan ne parhaimmat noista, vaikeeta! Ainaki haluun alarivistä hameen ja ton paidan/tunikan/mekon, sit ylärivistä paita ja ehkä housutkin..katotaan vaan jääkö noihin 4 :D








Ei kommentteja:
Lähetä kommentti