Eilinen meni ihan kivasti ja lähin sit kuitenkin baariin vaik ei ollu oikeen fiilistä. Kaikki muut oli niin messissä ni ajattelin et kai mäki sit nyt meen. Kävelin tivoliin sisään ugg:t jalasssa, huppari ja tunika päällä ja ekaa kertaa en välittäny siitä miltä näytän baarissa. Must tuntuu et aina pitää olla jotenki tosi hienona ja sit on kauheet on paineet koko ajan miltä näyttää mut eilen en välittäny koska menin sinne mun kavereiden takii ja muutenki, who cares?
Olo oli kyl aamul sen mukanen et eilen on oltu jossain. Mul oli ihan hirvee päänsärky ja mun oli pakko turvautuu buranaan. Päänsärky helpotti mut olo ei oo vielkää oikee huipussa, todennäkösesti makaan tänää vaan sängyssä ja kerään "voimia". Tosi hyvä ku tää olo sattu isänpäivälle ja aamul piti oikee freshinä olla vaan "hyvää isänpäivää", joo moi teen puoliks kuolemaa. Ajattelin tän mun makoilun ohessa kattoo honey 2 jonka noi oli eilen vuokrannu, itellä on se ykkösosa.
Yllä vielä traileri kyseistä leffasta. Hyvää loppu sunnuntaita kaikille, ehkä mäki toivun tästä kuoleman tilasta vielä :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti