Eiliset pikkujoulut jäi sitten välistä ku jouduin töihin, harmitti kyllä mut eiköhä niitä pikkujouluja kerkee tulemaan vielä monet lisää ;) Tein kuitenki illalla sitten ku kotio pääsin sen mun "hyvän salaatin" (kutsun sitä hyväks salaatiks enkä ees tienny ennen eilistä miltä se maistu..jees just näin!) joka piti tehä jo perjantaina mut näinpä ne asiat jää. Katoin sit vielä salaattinautinnon jälkeen bad teacher leffan, oli ihan jees, ei mikään kauheen ihmeellinen. Palaten kuitenki salaattiin vielä ni mun mielestä se onnistu ihan jees ku kuitenki ekaa kertaa vasta kokeilin. Siihen tuli aika paljon aineksia et se on kyl täyteläinen, sopii hyvin esim. lounaaks.
Salaattiin tuli siis:
- Kanaa
- Salaattia (esim. jäävuorisalaatti & amerikansalaatti)
- Mozzarellaa
- Kurkkua
- Tomaattia
- Paprikaa
- Punasipulia
- Pastaa
- Rucolaa (mä laitoin eilen herneenversoa ku rucola unohtu kauppaan, toimi ihan hyvin niinki)
Laitoin kastikkeen kermaviilistä+dippijauheesta ja tietenki salaatin ohessa oli patonkia.
Pahoittelut muuten kuvien laadusta, kännykkällä otetut kuvat on vähä mitä on. Suosittelen siis kokeilemaan tätä salaattia :)
Tänään on tiedossa vielä serkun synttärit ja sitten pitäis vielä lukea yhteen huomiseen tenttiin.
Hyvää loppu sunnuntaita :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti