tiistai 22. marraskuuta 2011

Matkustaminen

Ite en oo mitenkää kauhee matkustajaihminen. Tykkään kyllä matkustella ja tutustuu uusiin maihin mut emmä varmaan osais olla kuukautta pidempää pois kotoa. En tiiä mistä se tulee koska viihdyn kuitenki aina ulkomailla ja kavereiden kanssa se on ihan huippuu mut silti ku tulee kotii ni on vaan tyytyväinen et oon taas kotona. Joskus on tuntunu matkal et on iha laskenu päivii et millon pääsee pois. Sitä on vaikee selittää mut ehkä se mitä nyt haen takaa on se että vaikka tykkään käydä ulkomailla ni se ei oo mulle kuitenkaa sellanen et 'pakko päästä joka vuos'. Ne reissut mitä ulkomaille oon tehny on ollu ihan huippuja ja oon käyny yllättävän monessa maassa ;)

Kun lähen matkalle ni panostan sit siihen kertaan et sit voi olla kunnolla siellä ku kerranki lähtee. En osaa sanoo tykkäänkö enemmän kaupunki vai rantalomasta, vois sanoo et fifti fifti, tykkään molemmista. Se tuo kivaa vaihteluu just et esim. ei aina oo rantalomalla vaan välil tekee iha kaupunki loma reissun. Ollaan puhuttu et lähetään kaverin kanssa elokuussa ayai navalle, se on semmonen kohde mitä ollaan mietitty jo jonki aikaa. En tiiä onkse vaa läppää mut kyl mä ainaki oon ihan messissä ;D



Kuvat: google.com
Yllä kuvat kohteista joissa haluan käydä: Ayai Napa (kun nyt ollaan sinne menossa), New York, Thaimaa ja Uusi-Seelanti. Joku päivä viel oon käyny kaikissa noissa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti