maanantai 7. marraskuuta 2011

Tatuointi

Oon jo pitkään miettiny tatuoinnin ottamista ja kerkesin varata ajanki jo lokakuulle mutta jouduin sen työjuttujen takia sitten perumaan. Harmitti kyl tosi paljon enkä oo nyt sit käyny vielä varaamassa uutta aikaa koska oon ruvennu miettimään että jos ottaisinki ensin lapaluun kohalle vasemmalle puolelle enkä jalkaan niinku alunperin olin miettiny.

Siks miks ehkä oon miettiny tosi pitkään on se et haluunko sen oikeesti koska se on sit loppuelämän ihossa. Kipua en oikeestaa oo miettiny ja sit jos sattuu ni eks se oo kuitenki sen arvosta?! :) Sit oon ajatellu ottaa ne tatuoinnit sellasiin paikkoihin et ne saa helposti myös peitettyä jos on tarve. Suunnitelmissa ois ottaa 3 tatuointia ainakin, täytyy varoo ettei tuu enempää, tatuoinnin ottaminen on kuulemma aika koukuttavaa!

Mun piti siis lokakuussa mennä ottamaan tämä tatuointi:

"One step at a time" teksti oikeaan jalkaan

Luulen että otan ton kuitenkin ekana mutta löysin myös hyvät vaihtoehdot lapaluun kohalle, jompi kumpi niistä päätyy sit selkään jossain vaiheessa.

Tähtien kohalle ajattelin väriä, mutten tiiä viel mikä väri ois hyvä



Noi lapaluu vaihtoehdot on aika samantyyppisiä mut tollasta oon ettinyki. Enemmän muhun ehkä iskee toi ylempi varsinki sit jos tähtiin sais viel jonku värin.

Kolmas tatuointi olis mun etunimen kirjan eli E ja haluisin sen oikean korvan taakse kivalla fontilla. Nyt täytyy vaan enään miettiä minkä otan ekana hmmm, aina sama ongelma :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti