Siks miks ehkä oon miettiny tosi pitkään on se et haluunko sen oikeesti koska se on sit loppuelämän ihossa. Kipua en oikeestaa oo miettiny ja sit jos sattuu ni eks se oo kuitenki sen arvosta?! :) Sit oon ajatellu ottaa ne tatuoinnit sellasiin paikkoihin et ne saa helposti myös peitettyä jos on tarve. Suunnitelmissa ois ottaa 3 tatuointia ainakin, täytyy varoo ettei tuu enempää, tatuoinnin ottaminen on kuulemma aika koukuttavaa!
Mun piti siis lokakuussa mennä ottamaan tämä tatuointi:
![]() |
| "One step at a time" teksti oikeaan jalkaan |
Luulen että otan ton kuitenkin ekana mutta löysin myös hyvät vaihtoehdot lapaluun kohalle, jompi kumpi niistä päätyy sit selkään jossain vaiheessa.
![]() |
| Tähtien kohalle ajattelin väriä, mutten tiiä viel mikä väri ois hyvä |
Noi lapaluu vaihtoehdot on aika samantyyppisiä mut tollasta oon ettinyki. Enemmän muhun ehkä iskee toi ylempi varsinki sit jos tähtiin sais viel jonku värin.
Kolmas tatuointi olis mun etunimen kirjan eli E ja haluisin sen oikean korvan taakse kivalla fontilla. Nyt täytyy vaan enään miettiä minkä otan ekana hmmm, aina sama ongelma :D



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti