maanantai 21. marraskuuta 2011

Maanantai

Taas on sit maanantai, ihmeen nopeesti noi viikonloput menee! Aamusta lähin käymään kaartin poliisiasemalla. Vein sinne mun autokoulun 2 vaiheen todistuksen ja samalla jätin sit "vanhan" ajokortin sinne. Huomaa taas kuinka aikases oon liikkeellä ku kävin 2 vaiheen heinäkuussa ja kortti meni eilen umpeen, ois ehkä vähän tsempattavaa noitten aikataulujen suhteen :D (täs asias ei onneks ollu välii vaik veinki vähän myöhäs kortin). Sain sitten väliaikasen lapun jota pitää pitää henkilötodistuksen kanssa mukana aina ajaessa ja uuden kortin pitäis tulla 5viikon päästä, kivan pitkä aika!

Poliisiasema reissun jälkeen kävin sit kaupungissa nopsaa ostamassa lakan, kajaalin ja puuterin ja siitä sitten suuntasin sporalla tenttiin. Oli ihana olla niin aamusta liikkellä ku kaupungillakaan ei tuntunu olevan ketään. Kattelin siinä samalla sit näyteikkunoita ja aleksin jouluvaloja, kyl se joulu vaan sieltä tuleee :)




Nyt aion laittaa jotain hyvää ruokaa, kattoo greyn anatomiaa ja nauttii vaan rennosta maanantaista. Huomenna sitä pitäis taas jaksaa mennä kouluun, blaaah! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti