sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Kreeiisi lauantaii

Eilinen oliki aikamoista häslinkiä. Aamulla tuli taas vaihteeks hirvee kiire lähtee sinne sukujuhliin ja samaan aikaan just kaikista kiireisimmällä hetkellä kaveri soittaa asuntoasioista. Juhlat meni ihan jees ja lähin sieltä sit vähän kesken ku kaverilla oli tosiaan ne tuparit. Nyt voin sit paljastaa teille mitä ostettiin: jalallinen kakkulautanen, irtopohjavuoka ja mudcake :) Kuvia niistä ei valitettavasti löydy, en just sillä hetkellä muistanu kameraa. Muutenki illasta on aika vähän kuvia ja ne kuvat mitä on, on tarjoiluista :D Mut hey eks ne oo ne tärkeimmät? ;D





Sellaset tarjoilut oli siis tupareissa :D Muuten ilta meni siellä ihan kivasti ja siinä vaiheessa ku muut lähti baariin ni mä suuntasin sitten kotia kohti. Ei ollu fiilistä mennä baariin ni mitä sitä turhaan sinne muitten mieliks lähtemään, kuitenki tupareiden emännällä oli seuraa ni pystyin hyvillä mielin lähtee.

Matkalla kotiin soitin sit toiselle kaverille näistä asuntojutuista ja se kerto et oli löytäny yhen asunnon johon pitäis pistää hakemus ja joku miljoona liitettä. Ku pääsin sit kotiin niin rupesin heti ettimään kyseisiä papereita ja arvatkaa vaa ku ei oo mitää tietoo missä ne on ni kuinka helpolla ne löytyy. Päätin suoraan mennä nukkumaan sit ja jatkaa aamulla. Eli mulla olis tänää pieni urakka edessä, kaikki tavarat vaan läpi..asunnon on parempi olla tän arvonen :D Hyvää sunnuntaita kaikille!

Ps. Huomen yks toinen asuntonäyttö, aika jännää!
Pps. Siel on TISKIKONE!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti