torstai 1. joulukuuta 2011

Shoppaushimo

Muutaman päivän on ollu niiin sellanen olo et haluun shoppaamaan oikeen kunnolla! Tilasin maanantaina joo ne vaatteet mut ei se oo sama asia ku hömppäillä kaupungilla miljoona muovikassii kädessä. Huomennahan tulee veronpalautukset mut emmä tiiä saanko yhtään mitään, kaikki vaan puhuu jostai lapusta josta sais tietää mut emmä mitää oo saanu..nyyh! Mä en sit varmaa saakaa mitää palautuksii..se siitä shoppailusta siis! (NOOOT!) Mul alko tänää 5päivän "loma" joten voin siis muuttaa kaupungille väliaikasesti :D




Huomenna pitäis tulla elloksen vaatteet et ehkä se laannuttaa vähän mun shoppaushimoo, hope so! Oon menossa huomenna myös kuuntelee yhtä keikkaa ja lauantaina pitäis sitten mennä töihin. Ihanaa et on pitkä viikonloppu tiedossa, huomenna saa nukkua niiiiiiiin pitkään ku huvittaaa, sitä on kyl kaivattu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti