Oon pitkään katellu
nellyn sivuilta eräitä ihania korkokenkiä. Nämä korkokengät ovat varmaan tulleet monelle jo tutuksi sillä kyseessä on
forget your boyfriend nimiset korkkarit. Oon pähkäilly jo reilun kuukauden raaskinko tilata ne ja meinasin jo viime viikolla tilata ne mustina mutta silloin koot olivat loppu. Tänään sitten huomasin että kokoelma on saanut lisää värejä: beige, vihree ja punanen. Enään en malttanu ja tilasin beiget forget my boyfriend korkkarit, oli kyl jo aikakin ;)
En hirveesti käytä yleensä korkkareit jonka takia mietin näiden ostamista pitkään. Nää korkkarit kuitenki vei mun sydämen niin pakkohan nää oli tilata :) Ja enköhän mä tilaisuuksia löydä johon saan myös puettua nämä ihanuudet :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti