Aiemmin tänää kerroin että eksyin h&m sale sivuille ja tottakaihan sieltä tarttui sitten muutama alejuttu mukaan :D Osa näistä mitä tilasin olikin aiemmassa postauksessa jo suosikeissani ja nyt ne on sitten matkalla tulossa kotiin, toivottavasti on yhtä kivoja ku kuvissa :)
Eli muutama neule, parit balleriinat, takki, tossut ja koru. Nyt ei oo ehkä paras mahollinen balleriina keli mut jos lähtee viihteelle tai joihinki juhliin noi on oikeen hyvät tähänki aikaa vuodesta :) Takkeja mulla on vissii ihan liikaa mut silti niitä ei voi koskaan olla ihan superisti liikaa, ton lisäks tarttisin meinaan vielä villakangastakin :D
Elloksenki paketti on saapunut jo, en oo vaan vielä kerenny kuvaamaan sisältöä teille. Ellos päivitys tulee mahd.pian :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti