Ite en kattonut ku vilaukselta linnan juhlia ja lähinnä vaan siitäki kohtaa että näki minkälaisia pukuja ihmisillä oli. Katon oikeestaan aina vaan sen pukuosuuden mut luulen et aika moni muuki tekee niin!? On se vaan yllättävän hauskaa kattoo minkälaisia pukuja laitetaan päälle linnan juhliin. Jotkut on sellasia et miettii vaan et mitäköhän toiki on kelannu laittaessaan tota päälle mut joo kukin tyylillään!
 |
| 1. Jenni Vartiainen 2. Satu Taiveaho 3. Minna Kauppi 4. Anni-Maija Fincke 5. Jaana Pelkonen 6. Elina Kiikko 7. Eija-Riitta Korhola 8. Riikka Manner 9. Kike Elomaa 10. Anssi Salmelan puoliso |
Tosta kuvasarjasta tykkään kaikista muista paitsi 1,3 ja 4. En ymmärrä miks tota Jenni Vartiaisen pukuu ylistetään joka puolella, ei se oo mun mielestä niin hääppönen. Hehkutetaaks sitä sen takia et se on oranssi jeij, joku pukeutu muuhunki ku perus väreihin? Noissa parissa mekossa vaihtaisin ehkä väriä muuten malliltaan ne on tosi kivoja (6,10). Oma suosikkini on varmaan Satu Taiveahon tai Eija-Riitta Korholan puku.
Aikalailla sitä koittaa olla arvostelematta mut väkisinki sitä tulee päiviteltyy toisten pukuja. Toisaalta kaikilla on niin eri tyyli ni ois ihme jos ei syntyis mielipiteitä toisten asuista, niinhä se menee arkielämässäkin. Eikä siin oo mitää väärää, kaikesta ei voi tykätä ja linnan juhlissa ei niistä kukaa kuule tv läpi et "hei toi ei tykkää mun puvusta" niin se on ehkä enemmänki ku sallittuu (sitähän varten ne juhlat on, eks jea?!) :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti